perjantai 23. heinäkuuta 2010

Aurinko aurinko lettuja paistaa

Sain luettuani raamattuni loppuun (Dieettityttö-kirja) ja mietin oisko hullua alottaa se samantien alusta? ;) Se vaan antaa mulle niin hurrrjasti tsemppiä et tekis mieli kyllä. Ehkä vain tyydyn selailemaan niitä mulle tärkeimpiä pääkohtia sieltä.

Vaaka kiitti minua ja paino on laskusuunnassa. Kuun lopussa laitan sitten tännekin ylös sen mutta 125kg numerossa ollaan ja toivottavasti kuun lopussa jo reilusti vielä sen alle. Kuuma tekee kauheat turvotukset ja pitäs vaan muistaa juoda reilusti. Nytkin on tollanen puolen litran vesipullo tossa josta on hyvä naukkailla.

Jalka vaivaa edelleen :/ Mä en pysty kävelemään juuri ollenkaan sen pidempiä matkoja. Se on ollut paremmassa kunnossa ja oon pystynyt käymään kuntosalilla ja jumpissa suht normaalisti (vähän varoen ja joitakin liikkeitä pois jättäen) mut mut...eilen shoppailin kaupungilla ja kun tulin kotiin ni jalka särki aivan saakelisti koko illan ja yön. Mä en tiedä mitä mä tekisin. En haluis ottaa uutta kortsinonipiikkiä koska tätä jalkaa ei tutkittu mikä tässä on ja se vain laitettiin "varmuuden vuoksi" (kävin yksityisellä urheiluvammoihin erikoistuneella lääkärillä joka oli ihan hyvä silti) mut mä nyt katon miten tää tästä etenee. Haluan kävellä ja urheilla normaalisti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos paljon kommentistasi!