tiistai 13. heinäkuuta 2010

Endorfiinit jyrää!

YLI KUUKAUDEN TAUON JÄLKEEN OLIN OHJATUSSA JUMPASSA!!!
Ja voi että mä oon odottanut sitä! Mä vähän pelkäsin etukäteen miten jalka jaksaa ja joissakin (esim. kyykyt ja hypyt) ja skippasin ja tein tilalla käsi- ja selkää. Mut ah tää on se juttu miks mä tahdon laihtua ja syödä hyvin kun jaksaa sit kuntoillakin. Eka biisi vasta alko ni mulla endorfiinit vaan ryöppysi ja sain niin kauhean traivin päälle ettei tosikaan :) Kuuma oli salilla vaikka siellä tosi hyvä ilmastointi onkin mut nyt hikoo vaikka paikoillaan seisois. Vettä siis menikin siellä varmaan litran verran ja sen jälkeenkin tuli juotua.

Treenin jälkeen mä vaan hymyilin siellä kuntosalin viileääkin viileämmässä suihkussa ja olin niin tyytyväinen itseeni! Näin tämän kuuluu ja pitää mennä - mä tahdon laihtua en mässäilä ja olla vötkymaha!
Mä pidän peukkuja ettei jalka vihoittelisi huomenna koska tarkotus ois mennä aamulla ryhtijumppaan joka keskittyy keskivartalonlihaksiin mutta siinä tehdään kaikki lihasryhmät tietenkin. Mun suosikki ohjaaja on kesälomalla (nyyh) mut kiva katsoa millasen treenin sijainen vetää.

Aamupalaksi meni perus leipä kahvin kanssa (leivällä margariinia, jääsalaattia, juustoa 17% ja suolakurkkua
Päivällä mä kävin hakemassa sellasen itse koottavan salaatin jossa oli mm. jäävuorisalaattia, pastaa (vähän), lohta, herneitä, punasipulia, paprikaa ja ihan pieni loraus salaatinkastiketta ja voi pojat et se oli hyvää ja nälkäkin lähti.

Illemmalla ehkä vielä uimaan vilvoittelemaan.

Olen niin onnellinen

2 kommenttia:

  1. Hei Punchline! Kiva että olit vieraillut blogissani. Sinulla on projekti oikein hyvässä vauhdissa, tsemiä myös jatkoon!

    VastaaPoista
  2. Maureen: Heippa ja kiitos viestistäsi. Kiva löydää uusia blogeja josta ammentaa vinkkejä ja ideoita :)

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommentistasi!