torstai 8. heinäkuuta 2010

Vaakamamboilua

Olin lähes varma, että turvotukset ois tiessään kun reippaina tyttöinä astelin alasti aamulla vaa'alla. Kyllä - otan painoni aina aamulla, ilman vaatteita ennen aamupalaa rakko tyhjänä ;) No niin siinä kävi, että vaaka ei palkinnut...Ja mitä ajatuksia se sitten minussa herätti?

¤ mikä mussa on vikana!?!?!?!
¤ juonko liian vähän
¤ pitäisikö käydä lainkaan vaa'alla koska olo tulee aivan paskaksi jos paino ei ole laskusuunnassa
¤ jos en käy vaa'alla niin pysyykö motivaatio koska en näe kehitystä?
¤ pitäisikö ostaa uusi vaaka? entinen vaaka arpoo 3 eri lukua...
¤ miten usein pitäisi käydä vaa'alla

Ja oon ollut aivan kärttyinen ja tympiintynyt ja valmis taas heittämään hanskat naulaan ja kaikkea sitä perinteistä...No emmä ny oikeesti ainakaan vielä mut siis olo on ny tää taas. Täytyy lukea tota mun "raamanttua" Shauna Reidiä ja saada siitä voimaa ja energiaa pystyä kääntämään tää positiiviseksi jutuksi.

2 kommenttia:

  1. Älä heitä hanskoja tiskiin!! Ei kannata! Itsellä kans viime vaakailu näytti -1kg, vaikka oon syöny todella tunnollisesti, ja ajetta ollu 600-1200kcal päivässä...niin, toi kilo oli lähteny yli viikon aikana. Ei kovin hehkeää, etenkin kun mietin kuinka monesta herkusta kieltäydyin sinä aikana!!

    Mutta, faktahan on, että elimistö on voinut kerätä nestettä jopa 2-3kg, ehkä enemmänkin. Helteellä mä ainakin juon tosi paljon, jopa 4l päivässä. Läskikin on voinut muuttua lihakseksi, mistä sen tietää.

    Mun mielestä ei oo mitään hätää, vaikka paino ei laske aina, kunhan tietää syövänsä oikein ja terveellisesti. Mutta kyllä se ketuttaa, pahasti!!!!!

    Tsemppiä!!!!

    VastaaPoista
  2. aaamu: Kiitos viestistä! Joo en mä oikeasti heitä hanskoja tiskiin mut oon niin hiton malttamaton aina...jos syö kiltisti ja hyvin viikon ajan ni sitä odottaa, että vaaka palkitsisi ees vähän. Siis henkisesti ja psykologisesti riittäis ees se -100g mut kuiteski alaspäin et näkee et tekee kaiken oikein. Ehkä mä syön vieläkin sit liikaa kaloreissa vaikka mun annoskoot on jo nyt pienentynyt varmaan kolmannekseen mitä ne oli vaikka reilu vuosi sitten...?

    Joo siis toi mitä sanoit vikaks on niin totta. Miksei sitä oikeesti vois vain nauttia siitä ajatuksesta et on syönyt hyvin ja terveellisesti ja olo on hyvä? Vaikka vaaka ei sit palkitsis mut kuitenkin...Dieettityttö-kirjassa oli samasta aiheesta paljon puhetta ja juttua ja noin sen pitäis mennäkin.

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommentistasi!