sunnuntai 8. elokuuta 2010

Pilven takaa paistaa aurinko - pikkuisen

Olo paranee...osittain. Suvun kanssa olleet selkkaukset ehkä paranemaan päin ja yritän vain nousta jaloilleni niin henkisesti kuin fyysisestikin. Ja tuolla fyysisyydellä tarkoitan lähinnä syömistä ja liikuntaa. Mun on saatava haltuun tää mun elämä! Mä voin niin huonosti ja tuntuu, että sokeri vie multa ihan oikeasti järjen. Tässä huomioita sokerista:

- olen tosi väsynyt enkä jaksa kuin maata ja huilata
- kiukustun jos asiat ei mene suunnitelmien mukaan ja olen täynnä raivoa ja paiskon kaapin ovia jne
- lähimmät rakkaimmat ihmiset saa päällensä mun sanat ja kiukun
- mulle ei mahdu mitkään vaatteet kun mua turvottaa koko ajan
- maha ihan sekaisin ja saan juosta vessassa jatkuvasti

Mun on päästä sokerista eroon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos paljon kommentistasi!