keskiviikko 7. heinäkuuta 2010




Hm olen niin uppoutunut tuohon kirjaan joka antaa mulle toivoa ja tsemppiä tähän isoon taakkaan ja urakkaan. Kiitos kirjan upean kirjoittajan ja mielenkiintoisen blogin olen varma, että myös MINÄ ONNISTUN! Olen lukenut tuon kirjan nyt kaksi kertaa ja nyt ostin kirjan itselleni ja luen kolmatta kertaa. Sen lisäksi, että minua kiehtoo ja tsemppaa ison tytön superlaihdutus hän kirjoittaa hersyvästi minuun kolahtavista asioista joihin voi samaistua. Voin jopa väittää, että niihin voi samaistua moni ylipainoinen laihduttava ihminen. Harvoin oikeasti innostuu jostain kirjasta ihan näin paljon.



Jännä miten tänään on ollut taas jotenkin niin kovin hyvä päivä. Takana kolme hyvää päivää ja neljäskin puolivälissä jo. Ah miten ihana on syödä terveellistä ruokaa ja juoda hyvin - tänään myös kuntosalille kun jalka alkaa olla pikkuisen parempi. Energiaa virtaa jostain ja uskoa tähän hommaan myös. En voi ajatella, miten paljon on tiputettavaa koska sitä on PALJON vaan on keskityttävä siihen, että klaaraa päivän kerrallaan tässä painonpudotuksessani.

On ollut niin huono olo lähinnä fyysisesti. Henkisellä tasolla mua ei oo hirveästi ees haitannut tämä sairaalloinen ylipainoni vaikka ehkä yhteiskunnan mukaan ois pitänyt? On ollut miesystäviä (nyt olen avoliitossa), meininkiä, olen mennyt keikoille, tapahtumiin, tavannut kavereita ja elänyt. Dieettityttö-kirjassa hän on aika sulkeutunut ja pakoilee elämää ja tapahtumia. Mä en oikein siihen kuvaan sillain hyvin istu itte. Mutta olo on nyt niin sietämätön fyysisesti, että on pakko laihtua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos paljon kommentistasi!