tiistai 22. kesäkuuta 2010

Nurmikkoa


Aivan ihana päivä ja lämmintä! Tämmösenä sais nyt ilmat jatkua niin nuo uimavedetkin vähän lämpenis ja pääsis uimaan. Kävin ystäväni luona ja istuskeltiin nurmikolla ja nautittiin kesästä ja oli ihanaa :)
Nyt vähän lounasta ja nettiä ja takaisin ulos niin pian kuin mahdollista. Paino on samassa :( Ja se harmittaa. Sen "kunniaksi" söin sitten eilen pari suklaajäätelöä ja pullaa...Kauhean fiksua ja varmasti tolla metodilla sitä laihtuukin NOT! Tänään onneksi ollaan jo selvillä vesillä ja toivon, että tämä vire jatkuu iltaan asti. Mä en tajua mikä mulla on mutta kun kello lyö kahdeksan illalla mulle tulee sudennälkä vaikka oisin miten hyvin ja proteiinipitosta syönyt päivällä. Mä toivon, että pääsisin pian kuntosalille ja jalka paranisi. Mä niin ikävöin salia ja jumppia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos paljon kommentistasi!